Cum cumpăr

Informatii utile despre comenzile online
Magazinul on line este solutia potrivita atunci cand doriti sa cumparati produse la distanta sau sa le rezervati intr-unul din showroom-uri. Pentru ca experienta achizitionarii unui produs sa fie cat mai placuta va invitam sa cititi mai jos ghidul de utilizare al site-ului si modalitatea descrisa pas cu pas pentru a plasa o comanda on line.
Gasiti pe site oferta noastra completa
La cerere putem aduce si produse pe care nu le gasiti pe siteul nostru. Doriti un produs care nu este disponibil in oferta puteti solicita o oferta de pret pe acest email contact@icoanesuceava.ro si unul dintre agentii nostri va va comunica daca se poate aduce produsul pe baza de comanda ferma (avans), in cat timp si la ce pret.
Pagina produsului si stocul afisat in timp real
Ca si noutate produsele aflate in gestiunea magazinelor noastre sunt afisate in timp REAL pe site si astfel avem urmatoarele statusuri pentru disponibilitatea produselor:

  • “stoc indisponibil” – in acest caz produsul nu mai este disponibil momentan in nici unul din magazinele noastre , va puteti inscrie la newsletter pentru a fi informat atunci cand va fi din nou disponibil.
  • “stoc disponibil” – produsul este disponibil in stoc iar daca intrati pe pagina produsului, la detaliile acestuia veti putea vedea si magazinul in care acesta este disponibil.
  • “stoc limitat” – cantitatea disponibila este limitata.
  • Actualizarea stocului pe site se face automat la fiecare ora.

Pozele aferente fiecarui produs si descrierile acestora sunt cu caracter informativ si uneori pot varia fata de realitate . Rareori pot aparea erori pentru care ne cerem scuze si va multumim pentru identificarea acestora .
Cum comand si cum solicit un produs

  1. Client nou : Odata ales produsul dorit dati click pe campul “adauga in cos” . Produsul va fi adaugat in cosul d-voastra de cumparaturi si va trebui in continuare sa completati datele care vi se solicita in formularul de comanda ( datele de facturare , datele de livrare ) si sa selectati modalitatea de plata dorita . Daca doriti sa adaugati mai multe produse in cos va rugam sa dati click pe campul “ continua cumparaturile”. Pentru a vedea totalul cumparaturilor cu transport inclus dati click pe campul “actualizeaza total”. Pentru a merge mai departe cu comanda trebuie sa apasati butonul “ spre finalizarea comenzii” sa completati restul datelor care vi se solicita, se revizuiti inca o data comanda d-voastra iar daca totul este in regula sa dati click pe campul “trimite comanda”.
  2. Client vechi – cont existent : Daca aveti deja un cont pe site-ul nostru trebuie doar sa va logati in contul d-voastra , sa adaugati produsul dorit in cosul d-voastra de cumparaturi si sa finalizati comanda . In continuare va trebui sa selectati adresa la care doriti sa se faca livrarea , sa verificati inca o data comanda d-voastra iar daca totul este in regula sa dati click pe campul : “trimite comanda”.

Care sunt pasii urmatori dupa plasarea comenzii pe site ?
In momentul in care solicitarea d-voastra a ajuns la noi, veti primi un mesaj automat cu privire la acest aspect.

  1. in continuare un agent va prelua solicitarea d-voastra
  2. produsul urmeaza sa fie verificat iar solicitarea d-voastra sa fie confirmata
  3. produsele comercializate de noi sunt produse noi
  4. fiecare produs este verificat vizual inainte de confirmarea solicitarii pentru a informa clientul despre orice informatie importanta ce priveste produsul vizat. In cazul in care produsul ales de d-voastra prezinta urme majore de uzura veti fi informat in acest sens inainte ca produsul sa fie expediat catre d-voastra .
  5. statusul comenzii / solicitarii d-voastra il puteti vizualiza in contul d-voastra .

Cum si cand se face livrarea ?
Odata verificat si re-testat , produsul ales de d-voastra va fi expediat la adresa mentionata in comanda , prin intermediul firmei de curierat rapid.
Livrarea se face in 24-48 ore ( zile lucratoare) de la expeditie in orasele mari si poate dura pana 4-5 zile lucratoare in localitatile mai mici. Curierul va suna inainte de livrarea coletului

NOTA ! La primirea coletului va rugam sa verificati daca acesta este intact sau sigilat in prezenta curierului. Daca semnalati probleme, NU SEMNATI DE PRIMIRE si intocmiti imediat proces verbal, altfel nu veti fi despagubit in caz de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara este NULA!
Doriti sa ridicati produsul din magazin?
Daca ati plasat o solicitare on line si doriti sa ridicati produsul din unul din magazinele noastre unul din agentii nostri va verifica produsul solicitat si va va contacta pe email sau telefonic pentru a va comunica termenul in care produsul poate fi ridicat din magazin. In cazul in care produsul solicitat nu este disponibil in magazinul in care doriti sa il ridicati , acesta va fi adus pe baza de comanda , de regula in 24-48 ore lucratoare .

Cum plătesc


Care sunt modalitatile de plata ?
In momentul in care faceti o solicitare on line puteti opta pentru una din urmatoarele modalitati de plata:

  • Plata RAMBURS ( la curier ) : in cazul in care ati selectat aceasta metoda de plata produsele se vor expedia catre d-voastra iar la momentul livrarii veti achita la curier suma inscrisa la totalul comenzii d-voastra . Curierul va emite o chitanta pentru suma incasata de la d-voastra